معرفی هتل های کیش
نوشته شده توسط : dellaram

هتل ستاره طلایی کیش

از جمله هتل های 3 ستاره و خوب کیش می توان به هتل ستاره طلایی کیش با مجموع 42 اتاق اشاره کرد. هتل ستاره طلایی در کنار یک پارک جنگلی  در میدان پرواز کیش احداث شده است.این هتل برای کسانی که به دنبال هتلی مقرون به صرفه به همراه امکانات رفاهی مطلوب می باشند بسیار مناسب خواهند بود.بخاطر دور بودن هتل از مراکز خرید و مکان های تفریحی کیش ترانسفر رایگان در اختیار مسافران تور کیش هتل شایگان نوروز 97 می باشد.همچنین شما می توانید از رستوران هتل و دیگر امکانات رفاهی موجود بهره ببرید.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش


هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا یکی از بهترین و معروفترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش می باشد و در زمینی به مساحت 10000 متر مربع  بصورت سه فاز طراحی شده است.رستوران نخل در این هتل آماده سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد.از دیگی امکانات هتل شامل:ترانسفر فرودگاهی رایگان،اینترنت رایگان،کافشاپ،پخش فیلم و لابی و .... می باشد.اتاق های هتل شامل 36 اتاق یک تا چهار نفره و 21 واحد ویلایی است که اتاق ها در فاز هتل و ویلاها در فاز ویلایی قرار دارند.با تور کیش هتل شایگان شهریور 96 همراه شوید و در این هتل بسیار عالی اقامتی خوش و دلنشین را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل گاردنیا کیش

 


هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش با مساحت 1200 متر مربع در نزدیکی نوار ساحلی واقع می باشد.هتل دارای 47 اتاق بسیار لوکس  و با امکانات  خدمات رفاهی عالی آماده پذیرایی از شما گردشگران تور کیش هتل شایگان پاییز 96 می باشد.همچنین هتل دارای خدمات رایگان تفریحی(دوچرخه سواری) می باشد.امکانات دیگر هتل شامل:رستوران،کافیشاپ،اینترنت رایگان،فروشگاه و بیلیارد و ... می باشد.فاصله هتل تافرودگاه 30 کیلومتر می باشد و تا مرکز شهر 20 کیلومتر می باشد.

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


هتل کوثر کیش

هتل تک ستاره جزیره کیش یک هتل ساحلی با منظره بسیار عالی می باشد.هتل دارای 24 اتاق بسیار لوکس و با امکانات ویژه نظیر اینترنت، تلویزیون، تهویه مطبوع و صندوق امانات ، رستوران، کافیشاپ را به مسافران تور کیش هتل شایگان مهر 96 خود ارائه می دهد.فاصله هتل تا فرودگاه 8 دقیقه می باشد.اگر به دنبال هتل با قیمت مناسب و امکانات عالی هستید هتل کوثر پیشنهاد خوبی است.

هتل کوثر کیش

 

 


هتل کیش الیت کیش

این هتل دو ستاره از هتل های ساحلی جزیره کیش می باشد و اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است.از ویژگی هایی که این هتل مورد توجه مسافران تور کیشقرار گرفته است رستوران شیشه ایی بروی آب می باشد.هتل کیش الیت از نظر قیمت بسیار مناسب و امکانات و خدمات رفاهی ویژه ایی را به مسافران تور کیش هتل شایگان آذر 96 خود ارئه می دهد.اگر به دنبال هتل با این ویژگی ها هستید این هتل بسیار مناسب می باشد.

هتل کیش الیت کیش





:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: